دسته‌بندی نشده

افتخارات شرکت چینی بهداشتی مروارید

شرکت چینی لوازم بهداشتی مروارید (پرل توالت، توالت مروارید زمین)، مفتخر به اخذ گواهینامه های بین المللی (ISO 9001، OHSAS 18001، ISO 14001)، استاندارد CE اروپا و پیاده سازی سیستم IMS شده است.
نسل جدید توالت ها شامل توالت های طبی (توالت های مرواریدی، توالت های کف مرواریدی) می باشد. که برای اولین بار در ایران توسط شرکت مروارید (سرویس بهداشتی مروارید، توالت فرنگی زمینی مروارید) طراحی و تولید شده است.
در طراحی و ساخت این سبک از توالت فرنگی طبی (توالت مرواریدی، توالت فرنگی کف مرواریدی) از ترکیب توالت فرنگی زمینی و توالت فرنگی (توالت فرنگی مرواریدی، توالت فرنگی کف مروارید) استفاده شده است و برای افراد مبتلا به بیماری های گوارشی مانند یبوست و بیماری های التهابی روده می باشد. بسیار مناسب توالت طبی (توالت مرواریدی، توالت فرنگی کف مرواریدی) ضمن حفظ استانداردها و ارگونومی بدن، از مزایای توالت فرنگی و توالت فرنگی ایرانی (توالت مرواریدی، توالت فرنگی کف مروارید) می باشد. از مزایای استفاده از توالت فرنگی طبی سیلویا (توالت مرواریدی، توالت فرنگی کف مرواریدی) می توان به موارد زیر اشاره کرد که مورد تایید جامعه پزشکی نیز می باشد. وضعیت نشستن مناسب مطابق با ارگونومی بدن و بهترین حالت برای تخلیه روده بزرگ و محافظت از اعصاب کنترل کننده روده بزرگ و جلوگیری از کشش در عضلات مربوطه می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با 09122936347 تماس بگیرید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.