دسته‌بندی نشده

آداب و روسوم استفاده از توالت فرنگی در کشور های مختلف

گشت و گذار در مناطق گردشگری کشورهای مختلف جهان مستلزم آگاهی از برخی آداب و رسوم کشور مقصد است.

همانطور که قبل از حرکت به کشورهای دیگر در مورد حمل برخی داروها به ما هشدار داده شده است، باید بدانید که آگاهی از موارد به ظاهر پیش پا افتاده مانند آداب توالت عمومی یکی از مواردی است که برای داشتن یک سفر ایمن باید انجام دهید. و در خارج از مرزهای کشور به راحتی متوجه آن شد.

صرف نظر از مقصدی که انتخاب می کنید، باید در صف بایستید و به نوبت از خدمات بهداشت عمومی استفاده کنید. ربطی به بومی بودن یا توریست بودن شما ندارد. به همین منظور در ادامه این مطلب آداب استفاده از چندین توالت عمومی در کشورهای مختلف دنیا را نوشته ایم که خوب است در سفرهای بعدی خود به آن توجه کنید.

آداب توالت عمومی در کشورهای سراسر جهان
در شهرهای بزرگ اروپایی، معمولاً مردم پس از استفاده از سرویس بهداشتی عمومی، هزینه کمتری پرداخت می کنند.

لندن، پاریس و آمستردام: پس از استفاده از توالت عمومی باید هزینه پرداخت کنید.

در شهرهای بزرگ اروپایی، معمولاً مردم پس از استفاده از سرویس بهداشتی عمومی، هزینه کمتری پرداخت می کنند. برخی از توالت های عمومی ظاهرا رایگان هستند، اما بیشتر مردم برای تمیز نگه داشتن توالت، هزینه یک دستمال توالت یا پاداش متصدی توالت را می پردازند.

توجه داشته باشید که برخی از اپراتورها برای فریب گردشگران اسکناس های کلان را در صندوق می اندازند. اما اصلا نگرانش نباش. برای این منظور لازم نیست بیش از 0.50 تا 1 دلار هزینه کنید.

همچنین برای پرداخت هزینه توالت بهتر است از واحد پول رایج همان کشور استفاده کنید.

سنگاپور، تایلند و تایوان: برای نشستن روی توالت غیر فرنگی آماده شوید

برخی کارشناسان معتقدند دستشویی رفتن به سبک ما ایرانی ها که شکلی شبیه چمباتمه زدن است برای سلامتی بدن مفیدتر است و به همین دلیل است که در برخی کشورها از توالت هایی استفاده می شود که روی زمین کار می کند و شما باید پاهای خود را در دو طرف قرار دهید. آن را در کاسه قرار دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

تلفن تماس : 09122936347

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.