دسته‌بندی نشده

تقسیم کننده کابینت ها

تقسیم کننده ها  ابزارهایی هستند که تاثیر فوق العاده ای در زیبایی و مرتب بودن کابینت ها و کشوها دارند. امروزه به دلیل کوچک شدن فضای خانه ها نمی توان تمام وسایل مورد نیاز را در یک آشپزخانه کوچک قرار داد مگر اینکه از این جداکننده ها و روش های دیگر برای استفاده بهینه از فضاهای کوچک استفاده شود. از طریق دیوایدرها می توانید برای هر چیزی هر چند کوچک جایگاه ویژه ای پیدا کنید و از آشفتگی و سپس آشفتگی محیط در ذهن خود جلوگیری کنید.

برای اینکه در آشپزخانه خود احساس بهتری داشته باشید، بهتر است همه چیز را مرتب و منظم نگه دارید تا شلوغی و شلوغی فضای مورد علاقه خود را به هم نزنید. زیرا در هر صورت برای فردی که ساعت ها در آشپزخانه می گذراند، دسترسی به آنچه که نیاز دارد از هر چیزی مهمتر است. برای این کار می توانید از جداکننده های ظرف داخل کابینت و کشو استفاده کنید. در این صورت علاوه بر اینکه ظروف و ظروف شما از امنیت بیشتری برخوردار بوده و عمر ظروف شما نیز بیشتر می شود. انضباط داخلی آنها نیز حفظ می شود.

با جداکننده ها از فضا نهایت استفاده را ببرید

از آنجایی که محیط آشپزخانه یکی از شلوغ ترین و مجهزترین قسمت های خانه است، باید محل مخصوصی برای لوازم خانگی در نظر گرفته شود. معمولاً باید آنها را روی کابینت ها قرار دهید زیرا جای خاصی برای بسیاری از وسایل خود در آشپزخانه ندارید که نتیجه ای جز به هم ریختگی ندارد. اما اگر از تقسیم کننده ها به درستی در داخل کابینت و کشو استفاده کنید، می توانید همه آنها را در کشوها و کابینت ها قرار دهید و از نظم لذت ببرید و از فضایی که در اختیار دارید نهایت استفاده را ببرید.

کابینت ها و کشوها اغلب هر روز مرتب و تمیز می شوند اما بلافاصله به حالت اولیه خود باز می گردند و برای تهیه وسایل مورد نیاز خود باید مرتب آنها را مرتب کنید که بسیار سخت و زمان بر است. در چنین شرایطی هیچ چیز مانند یک کشو پهن و باریک که با جداکننده تقسیم می شود به نظم و نظم بخشیدن به آشپزخانه شما کمکی نمی کند، استفاده از جداکننده کشو و کابینت یکی از بهترین راه حل ها برای رفع این مشکل است.

چگونه می توان از تقسیم کننده ها استفاده کرد؟

در حال حاضر چندین تقسیم کننده چوبی و پلاستیکی در اندازه های استاندارد وجود دارد که می توانید از آنها برای تقسیم آسان وسایل خود استفاده کنید. این تقسیم‌کننده‌ها با ظرافت طراحی شده‌اند تا به شما این امکان را می‌دهند که به‌درستی داخل کشوها و کابینت‌ها را بدون اشغال فضای زیادی مرتب کنید و سازماندهی کنید.

از تقسیم کننده ها می توان در آشپزخانه برای جداکردن سرویس چاقو، قاشق و چنگال، انواع کفگیر و ملاقه، بزرگ و کوچک، ادویه، حبوبات و … استفاده کرد، همچنین تقسیم کننده های مخصوص قابلمه، بشقاب، کاسه و سایر آشپزخانه ها وجود دارد. ظروفی که با چیدمان داخل کشو و کابینت ها به شما امکان می دهد فضای بیشتری داشته باشید.

از جداکننده ها می توان در کشو، کمد و کشو نیز استفاده کرد. این اکسسوری ها فضای داخلی کشوها را طوری می کنند که بتوانید همه چیز را جلوی چشمان خود ببینید و دیگر برای بیرون آوردن لباس ها و اکسسوری ها از زیر کشو یا ته کمد به خود زحمت ندهید زیرا همه چیز جلوی چشمان شماست. چشم های بدون هیاهو به هم ریخته بودن

سازماندهی و قرار دادن بسیاری از وسایل و وسایلی که امروزه برای آشپزخانه و خانه ضروری است در یک مکان کوچک مانند آشپزخانه های کوچک یا کمدها و کشوها و کشوهای امروزی واقعاً دشوار است. شلوغی آشپزخانه ها و کمدهای کوچک کابوسی است که همه از آن فرار می کنند و دوست ندارند با فضایی نامنظم و نامرتب روبرو شوند.

اگر به درستی سازماندهی شود، از شلوغی و به هم ریختگی خانه و آشپزخانه شما جلوگیری می کند. اگرچه در وهله اول، سازماندهی فضاهای کاری کوچک غیرممکن به نظر می رسد. اما هر کار دشواری با قدرت خلاقیت آسان و امکان پذیر خواهد بود. اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است، نباید آشپزخانه به هم ریخته ای داشته باشید، بلکه باید از تمام فضای موجود به نحو مطلوب استفاده کنید.

اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که برای داشتن جداکننده های ایده آل، استاندارد و با کیفیت چه باید کرد؟ انتخاب و آماده کنید. مشاوران گروه صنعتی تهران فرم در داشتن حس خوب نظم در منازل شما را همراهی می کنند.

توزیع کنندگان باکیفیت از برندهای معروفی مانند بلوم، ایکیا، رومانیا، فانتونی و غیره که در طول سالیان متمادی آزمون زمان مصرف کنندگان را پس داده اند. شما نیز می توانید با اطمینان از بین محصولات موجود آنچه را که نیاز دارید انتخاب کرده و در کمترین زمان ممکن به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.