توالت فرنگی

توالت فرنگی متفاوت دنیا

1)ژاپن
در ژاپن، توالت های عمومی معمولاً دستمال توالت ندارند. برای خشک کردن دست ها باید حوله ای همراه داشته باشید. همچنین مرسوم است که وقتی می خواهید به توالت بروید، دمپایی خود را عوض کنید. نباید از دمپایی هایی که در خانه می پوشید هر روز در توالت استفاده کنید. ژاپن به خاطر توالت های با تکنولوژی بالا معروف است. مانند داشتن صندلی های گرم کن، آبنما و پخش موسیقی های مختلف.

 

 

2) ترکیه
توالت های ایرانی در ترکیه بسیار رایج است. این نوع توالت ها با نام توالت های ترکی نیز شناخته می شوند. هنگام استفاده از این توالت ها، صورت شما رو به دیوار خواهد بود. پس از استفاده از این توالت ها به دنبال دستمال توالت نباشید. برای تمیز کردن با دست چپ از آب استفاده کنید. اگر این توالت ها دستمال توالت داشته باشند، برای تمیز کردن باقی نمی مانند. از این دستمال‌ها برای خشک کردن دستمال‌ها پس از تمیز کردن با آب استفاده می‌شود.

 

 

3)انگلستان
لندن اولین شهر در بریتانیا است که توالت های عمومی را باز می کند. در آن زمان مردم برای استفاده از توالت های عمومی پول می دادند و این رسم هنوز هم وجود دارد. یافتن توالت های عمومی در لندن بسیار دشوار است و بیشتر این توالت ها کثیف هستند و استفاده از آنها مستلزم پرداخت هزینه است. وحشی گری و آسیب به ساختمان یکی دیگر از مشکلات عمده توالت های عمومی است.

 

 

 

4)هندوستان
امروزه استفاده از توالت فرنگی به سبک نشستن در هند بسیار متداول است، اما در هیچ کجا نمی توانید دستمال توالت پیدا کنید. اکثر توالت ها دارای سطل هستند. سطل را با آب پر کنید و از آن برای تمیز کردن خود استفاده کنید. توالت های عمومی زیباتر دارای اسپری های دستی برای راحتی شما هستند.

 

 

 

5)سنگاپور
گردشگران می دانند که سنگاپور شهری بسیار تمیز است و توالت های عمومی آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل است که در سنگاپور تمیز نکردن توالت بر خلاف قانون است. پلیس مخفی در سراسر کشور وجود دارد، بنابراین سعی کنید بدون تمیز کردن توالت بیرون نروید، در غیر این صورت جریمه خواهید شد.

 

 

6)تایوان
در تایوان، وقتی یک کارگر زن برای تمیز کردن توالت می آید، نگران نباشید. اکثر کارگرانی که در توالت فرنگی کار می کنند خانم هستند و زمانی که شما در توالت هستید با خیال راحت و بدون هیچ ابایی وارد سرویس بهداشتی می شوند! اگر از دستمال استفاده می کنید، آن را داخل توالت نکشید. سیستم تخلیه شکننده است بنابراین بهتر است حوله را در سطل زباله بیندازید. آنها دستمال هستند، نه دستمال های دستمال توالتی که شما به آن عادت دارید.

 

 

 

7)چین
مردم چین مانند اکثر کشورهای شرقی از توالت ایرانی استفاده می کنند. حریم خصوصی توالت های عمومی چین بسیار پایین است. ممکن است چندین توالت در یک مکان وجود داشته باشد و توالت ها معمولاً بین مردان و زنان مشترک است.

 

 

8)هلند
توالت های عمومی آمستردام به طور کامل پوشیده نیستند. شما می توانید آنها را در هر جایی پیدا کنید. توالت های عمومی در شهرهای بزرگ هلند رایج است.

 

 

9)مالزی
در توالت های عمومی مالزی تفکیک جنسیتی وجود ندارد، اما نمازخانه های آن برای مردان و زنان مجزا است، پس وقتی به این کشور می روید آنها را اشتباه نگیرید. توالت ها در این کشور خیس هستند زیرا پس از استفاده باید آنها را با شلنگ تمیز کنید. توالت ها (گاهی اوقات فقط شیرها) اغلب درست در کنار توالت ها قرار دارند و از شیر آب برای تمیز کردن توالت ها می آیند. از آن برای شستشو استفاده کنید و دیگر حتی به آن فکر نکنید.

 

 

10)آلمان
کاسه توالت در آلمان بسیار رایج است. این نوع توالت ها فقط در آلمان رایج هستند و قبل از اینکه سیفون را روشن کنید باید با صحنه های زیادی دست و پنجه نرم کنید!

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

تلفن تماس : 09122936347

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.