دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید آون تستر

“آون توستر” وسیله ای کوچک برای آشپزخانه است که مانند اجاق گازهای معمولی از گاز و برق تامین می شود. همانطور که از نام آن پیداست، می توانید پیتزا، تکه های نان، شیرینی و خیلی چیزهای دیگر بپزید. آون توستر یکی از کاربردی ترین و کم مصرف ترین لوازم آشپزخانه است. کار با آن آسان است و می توان از آن برای تهیه غذاهای مختلف استفاده کرد. راهنمای خرید توستر آون با گسی وب را دنبال کنید.

بسیاری از مردم نمی دانند که چقدر می توان با یک توستر فر لذت برد. این وسیله به شما امکان خلاقیت در آشپزخانه را می دهد و می توانید به سرعت و به راحتی غذای مهمانی را تهیه کنید. همچنین در مقاله بهترین آون توستر با کیفیت ترین مدل ها را بیابید.

مشخصات فر توستر خوب
در این قسمت از راهنمای خرید توستر آون در مورد مشخصات آن صحبت خواهیم کرد. معمولا قیمت آون توستر با توجه به امکانات آن متفاوت است. اگر فقط به دنبال یک توستر فر برای صبحانه هستید، نیازی به پرداخت هزینه بیشتر ندارید. با این حال، آون های توستر گران قیمت روش های پخت متفاوتی دارند و بهتر هستند. پس اگر به دنبال یک توستر فر خوب، شیک و کم مصرف هستید، با خرید توستری که ارزش خرید داشته باشد خیالتان را از بابت پخت سریع و خوب راحت کنید.

اندازه مناسب
اندازه آون توستر شما ظرفیت غذا را تعیین می کند. بنابراین قبل از انتخاب یک توستر فر، منطقی است که به این فکر کنید که چه مقدار غذا و چه نوع غذایی در طول روز استفاده می شود.

لوازم جانبی مفید
اکثر مدل های اجاق توستر شامل سینی، قفسه و ظروف پخت هستند. با این حال، برخی از توسترها بسته به هزینه ممکن است شامل موارد بیشتری باشند. برخی از اجاق های توستر شامل چندین قفسه و تابه اضافی هستند. همچنین لازم به ذکر است که پس از صرف غذا، هر قسمت از ظروف نیاز به شستن و تمیز کردن منظم دارد تا تکه های غذایی که در حین پخت به آن چسبیده از بین برود.

روش های آشپزی
توستر یکی از جدیدترین وسایل آشپزی است. هر آون توستر به شما این امکان را می دهد که از بین انواع حالت های پخت انتخاب کنید که هر کدام برای طبخ غذای خاصی طراحی شده اند. برخی از مدل های پیشرفته دارای عملکردهای اضافی مانند تنظیمات ویژه مواد غذایی هستند. توسترهای جدید پخت را سریعتر و یکنواخت تر می کنند. این یک ویژگی ضروری نیست، اما داشتن آن قطعا خوب است.

مزایای یک آون توستر خوب
مواردی که در ادامه مقاله خرید توستر ذکر شد از ویژگی های خوب توستر است که البته ممکن است برخی از این مدل ها و امکانات موجود نباشد. پس حتما قبل از خرید به مشخصات آن محصول توجه کنید تا بتواند نیاز شما را برطرف کند. از دیگر مزایای فر توستر می توان به گرم کردن فست فود، عملکرد آسان، پخت راحت کیک و شیرینی و تمیز کردن آسان اشاره کرد. فر توستر نیز فضای کمی را اشغال می کند و کم مصرف است.

قابلیت تنظیم نوع پخت

دارای بدنه داخلی نچسب

گریل

درب شیشه ای برای دیدن غذا در حین پخت

سینی پخت و پز و کباب پز

قابلیت تنظیم دما

معایب آون توستر
قبل از خرید آون توستر، باید نکاتی را در این قسمت از راهنمای خرید توستر بدانید. اول از همه اینکه اجاق‌های توستر گران‌تر از توستر هستند و برای افرادی که بودجه کمی دارند، خرید توستر ممکن است کمی سخت باشد. دوم اینکه فر توستر بزرگتر از توستر است. در نهایت نان تست تهیه شده در توستر کیفیت بهتری نسبت به توستر دارد.

انعطاف کم در قرار دادن غذا

شما نمی توانید غذاهای بزرگ بپزید

اگر برق قطع شود کار نمی کند

گرونه

می تواند نان تست با کیفیت پایین تری داشته باشد

انواع آون توستر
در راهنمای خرید آون توستر به بررسی انواع مختلف این دستگاه می پردازیم. طی دو سال گذشته، آون های توستر جدیدی وارد بازار شده اند تا نیازهای مختلف را برطرف کنند. در ادامه به بررسی 4 نوع مختلف توستر فر می پردازیم که عملکرد متفاوتی دارند.

آون توستر با کانوکشن (پنکه)
در این مدل با حرارت یکنواختی که ایجاد می کند سرعت پخت و پز را برای ما یکنواخت می کند. این مدل با سیستم تهویه و فن خود هوای داغ را روی غذا می اندازد تا به پخت یکنواخت تری کمک کند. این روش به نوبه خود باعث کاهش هزینه های انرژی و تاثیر منفی آون توستر بر محیط زیست می شود.

آون توستر با مرغ چرخان
این مدل از توستر های فر به طور ویژه برای تهیه موادی مانند سرخ کردن مرغ کامل طراحی شده اند که می توانید خوشمزه ترین طعم ها را تجربه کنید. ساده ترین راه برای درک کیفیت یک توستر فر این است که ببینیم دیگران در مورد آن چه می گویند. قبل از خرید توستر فر حتما قسمت نظرات محصول را مطالعه کنید. در این نوع دستگاه مرغ و گوشت را می توان به راحتی هر چه تمامتر پخت. به این ترتیب مغز خیلی خوب پخته می شود.

آون توستر با مادون قرمز
آون توستر مادون قرمز با مدل هایی که در بالا معرفی کردیم بسیار متفاوت است. این توسترها به جای گرم کردن هوای اطراف، گرما را مستقیماً به غذا می‌رسانند. خوبی آن این است که نیازی به گرم کردن دستگاه ندارد. با توجه به اینکه این ویژگی می تواند کار ما را سریعتر کند، افراد زیادی علاقه مند به خرید این نوع آون تستر هستند
برای کسب اطلاعات بیشتر با 09122936347 تماس بگیرید

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.