دسته‌بندی نشده

پرفروش ترین محصولات مروارید

سرویس بهداشتی و توالت یکی از ارکان مهم هر مکانی هستند و جزء مهمی از زندگی روزمره ما هستند. شاید اهمیت این موضوع برای برخی افراد نادیده گرفته شود، اما اهمیت انتخاب مدل توالت فرنگی را نیز نباید نادیده گرفت. نمونه های زیادی از توالت فرنگی با برندهای ایرانی و غیر ایرانی با مشخصات متفاوت در بازار وجود دارد که بسیاری از آنها استاندارد و با کیفیت هستند. در اینجا به معرفی پرفروش ترین مدل های توالت فرنگی می پردازیم تا به شما در انتخاب و خرید کمک کنیم. توجه داشته باشید که قبل از خرید توالت فرنگی به سایز توالت فرنگی و محل نصب آن توجه کنید.
پرفروش ترین مدل توالت فرنگی مرواریدی
برند مروارید نامی آشنا در این زمینه است و کیفیت محصولات آن بسیار عالی است. مدل های زیر پرفروش ترین مدل های روشویی مرواریدی می باشد.
توالت فرنگی مروارید مدل مگا
توالت فرنگی مرواریدی مدل مگا را می توان یکی از بهترین مرواریدها دانست. مدل مگا دارای طراحی زیبا و یک تکه، صندلی مستطیلی کمی بزرگتر و آنتی باکتریال است. نوع فلاشینگ توالت فرنگی پرل مدل Mega Wash و خروجی آن 100 میلی متر می باشد.
توالت فرنگی مرواریدی مدل کاتیا
توالت فرنگی مروارید کاتیا طراحی یک تکه دارد و به راحتی تمیز می شود، دارای قسمت نشیمن، سیستم فلاش دو زمانه و تخلیه سوپرجت می باشد.
توالت مروارید یاریس
روشویی مرواریدی مدل یاریس نیز یکی از بهترین و پرفروش ترین روشویی های مرواریدی است و دارای ابعاد 66*34*4*65.2 سانتی متر و وزن 40 کیلوگرم می باشد. یاریس دارای سیستم تخلیه سریع آبشار و فلاش دو زمانه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با 09122936347 تماس بگیرید

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.