دسته‌بندی نشده

پرفروش ترین محصولات داتیس

کارخانه داتیس از سال 1366 فعالیت خود را آغاز کرده و محصولات مختلفی از جمله گاز، فر توکار، هود و … را تولید می کند.داتیس استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی بسیاری را کسب کرده و محصولات با کیفیت تولید و عرضه می کند. این موارد شامل رضایت مشتری (ISO 10002: 2006) با TUV ایتالیا (شماره ثبت: 4753733) و استاندارد CE است.

یکی از محصولات داتیس فرتوکار است و اگر به فکر تهیه فرتوکار برقی هستید حتما سری به پرفروش ترین مدل های داتیس فرتوکار بزنید و این مدل ها را از نظر کیفیت، ظاهر، عملکرد و مقایسه  کنید.  در ادامه تعدادی از پرفروش ترین مدل های داتیس فرتوکار را مشاهده می کنید. تمامی مدل های فر توکار داتیس دارای 18 ماه گارانتی نیز می باشند.

فر توکار داتیس مدل 690DF
فر توکار داتیس 690 یکی از پرفروش ترین مدل های فر توکار برقی می باشد و قابلیت اتصال به وای فای را دارد و از طریق اپلیکیشن قابل کنترل می باشد. این فر 78 لیتری دارای ابعاد 58.5 در 59.5 در 59.5 سانتی متر بوده و از شیشه سه جداره سکوریت ساخته شده است. فن کانوکشن، ریل تلسکوپی، قفل درب، قفل کودک، 28 برنامه پخت خودکار و 16 برنامه پخت نیمه اتوماتیک از دیگر ویژگی های آن است. قیمت این مدل را اینجا ببینید.

فر توکار داتیس مدل 691 DF
فر توکار داتیس مدل 691 مجهز به سیستم افزایش سرعت کانوکشن و دارای دو فن جهت تنظیم و استاندارد دمای پخت می باشد. سیستم کنترل این مدل لمسی بوده و دارای 11 برنامه پخت نیمه اتوماتیک می باشد. قیمت این مدل را می توانید اینجا ببینید.

فر توکار داتیس مدل 692 DF
فر توکار داتیس مدل 692 دارای شیشه های شیشه ای با لبه های استیل می باشد. این مدل دارای امتیاز 57 در 59 متر با ظرفیت 78 لیتر است و از ویژگی های آن می توان به فن کانوکشن، قفل کودک، موتور چرخشی، تایمر دیجیتال لمسی و سیستم افزایش سریع فر اشاره کرد. فر توکار داتیس مدل 692 بدون ریل تلسکوپی می باشد. قیمت این مدل را اینجا ببینید.

 

فر توکار داتیس مدل DF683
فر توکار داتیس مدل 683 با شیشه های تمام مشکی ظاهری شیک و شکیل دارد و پنجره های داخلی فر به راحتی باز و قرار می گیرد تا همیشه ظاهری زیبا و تمیز داشته باشد. این مدل دارای سیستم گرمایش کم، زیاد و پشت می باشد و به دلیل داشتن فن کانوکشن گرما را به طور یکنواخت در فضای داخل فر پخش می کند. قفل کودک، جوجه، سیستم زدایی و سیستم افزایش سریع از دیگر ویژگی های این مدل موتورها است. قیمت فر توکار داتیس 683 را اینجا ببینید.

 

فر توکار داتیس مدل 675
فر آشپزخانه توکار داتیس مدل 675 دارای شیشه مشکی بوده و از ویژگی های اصلی و متمایز کننده آن برنامه پخت اتوماتیک به زبان فارسی می باشد. کوره داتیس مدل 675 دارای سنسور پخت گوشت، ریل تلسکوپی، فن کانوکشن، موتور چرخشی و سیستم یخ زدایی می باشد. قیمت این مدل را می توانید اینجا ببینید.

 

فر توکار داتیس مدل DF672 Ultra
اگر وسایل آشپزخانه شما سفید است و به دنبال فر گازی توکار سفید رنگ هستید، نگاهی به مدل داتیس 672 بیندازید. مدل 672 داتیس دارای شیشه سفید و ظاهری زیبا و شیک می باشد. سیستم گرمایش پشت و بالا این مدل با برق کار می کند و سیستم گرمایش پایین آن گازی است. یکی از ویژگی های خاص و متمایز این حاشیه تاشو از باکلیت است که از دستان شما در برابر افزایش دما محافظت می کند. برای مشاهده قیمت فر توکار داتیس 672 اولترا اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.