دسته‌بندی نشده

داتیس گاز

اولین و مهمترین گزینه این است که ورودی اجاق گاز نباید بالای سر اجاق گاز باشد. شیر ورودی اجاق گاز باید حداقل 25 سانتی متر از اطراف اجاق گاز فاصله داشته باشد. این فاصله به این دلیل است که وقتی اجاق گاز روشن می شود، حرارت شعله به شلنگ اجاق گاز می رسد و این باعث می شود که شیلنگ اجاق گاز در اثر حرارت نرم شود و فشار گاز ورودی باعث پارگی شیلنگ و در نتیجه نشت گاز شود. از پارگی شلنگ گرفته تا شعله اجاق گاز مانند مشعل می تواند برای کاربر آن سوزاننده و خطرناک باشد.
مشتریان گرامی باید در نظر داشته باشند که قبل از ثبت درخواست نصب اجاق گاز حتما این فاصله رعایت شود. سرویس کار می کند
مورد دوم طول شلنگ اجاق گاز برای نصب است که نباید از یک و نیم متر بیشتر باشد
مورد سوم اندازه برش صفحه کابینت است. سایز استاندارد و تقریبی اجاق گازها 83 در 47 می باشد این اندازه به این معنی نیست که اگر اجاق گاز خارج از این سایز بود به معنای غیر استاندارد بودن آن است. هر شرکتی قوانین خاص خود را دارد. رعایت می کنند و اگر از این اندازه بود تعجب نکنید و نگران نباشید. شایان ذکر است قبل از نصب اجاق گاز بهتر است چند روز قبل از نصب صفحه کابینت ام دی اف قسمت داخلی محل قرارگیری اجاق گاز یعنی دیواره های قسمت برش خورده ام دی اف را با مقداری چسب سیلیکونی بپوشانید. این امر از این جهت حائز اهمیت است که پس از نصب اجاق گاز، در صورت نشت مواد غذایی و نشت آب از اطراف اجاق گاز در زیر لبه های بیرونی اجاق گاز آسیبی به صفحه ام دی اف وارد نشود.

برای نصب اجاق های شیشه ای باید توجه داشت که سطح برش کابینت از پایه یا کف اجاق گاز بزرگتر نباشد. اگر ناحیه برش کمی بزرگتر باشد، تمام وزن قطعات اجاق گاز به نواحی اطراف شیشه اجاق گاز اعمال می شود. و گویی وزن زیادی بر روی شیشه اجاق گاز وارد می شود و شیشه را ضعیف می کند و به آن فشار می آورد و در اثر استفاده از اجاق گاز، سرما و گرمای لیوان باعث شکستن آن می شود.

برای جلوگیری از نفوذ مایعات به داخل کابینت، از نوار چسب مخصوص برای جلوگیری از پوسیدگی و آسیب دیدن کابینت استفاده شده است.
لازم به ذکر است که هنگام نصب اجاق گاز حتما با مقداری کف شیلنگ ورودی و خروجی شیر گاز را چک کنید، حتما با شعله فندک چک نکنید زیرا شعله فندک نشتی های جزئی را نشان می دهد.

هنگام خرید اجاق گاز مراقب باشید
اجاق گازی که خریداری می شود باید سه کابل برق داشته باشد. این بدان معناست که کابل باید دارای سه سیم در رنگ های مشکی، آبی و سبز باشد. مشکی و آبی فاز و صفر ورودی دستگاه هستند. زمین به پریز ساختمان متصل است. ارت در اجاق گاز بسیار مهم است و در صورت اتصال اجاق گاز و نشتی برق هیچ آسیبی به کاربر و کاربر وارد نمی کند.

پس از نصب اجاق گاز برای روشن کردن شعله ها، سرویس باید شرایط تست روشنایی و نگهداری را برای شما توضیح دهد. تولید به این صورت است که وقتی ولوم اجاق گاز را فشار می دهید و می خواهید شعله را روشن کنید، ولوم به صفحه شیشه ای می چسبد و اجازه نمی دهد که شیر اجاق به درستی کار کند، پس به سرویسکار یادآوری کنید که فاصله ولوم در طول این مدت باید باشد. نصب و راه اندازی. شیر اجاق گاز را با صفحه شیشه ای اجاق گاز چک کنید تا در آینده خطر روشن کردن اجاق گاز خود را نداشته باشید.

در استفاده از اجاق گاز همیشه مراقب باشید، اغلب قطعات اجاق گاز آلومینیومی هستند و از آنجایی که آلومینیوم رطوبت و آب خوبی ندارد، اگر آب به مدت طولانی روی قطعات اجاق گاز بماند باعث ایجاد سولفاته شدن آلومینیوم که اغلب در بسیاری از مواقع باعث می شود حجم دریچه اجاق گاز نچرخد و گیر کند که در این صورت می توانید گاز را روشن کنید و شعله های اجاق گاز آلومینیومی هستند پس مراقب باشید آنها را خشک کنید. بلافاصله پس از شستن آنها

اکیدا تاکید می شود زمانی که از شعله های سر اجاق استفاده می شود و داغ است آنها را در آب نریزید. نروید زیرا باعث تغییر شکل مجدد شعله می شود
نحوه روشن کردن شعله ها به این صورت است که حجم مورد نظر شعله را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانیم. در حین انجام این کار، صدا را کمی فشار دهید و 3 تا 5 ثانیه نگه دارید. این کار را تا حد امکان پس از 5 ثانیه انجام دهید، فشار کمی دیگر به ولوم وارد کنید و آن را رها کنید. این کار باعث می شود که اهرم داخل شیر آهنربای داخل شیر را کاملا جمع کند و شعله ثابت بماند.

در برخی از اجاق ها این امکان برای مصرف کننده وجود دارد که شعله کم یا حداقل شعله را به روش دلخواه خود تنظیم کند. این مستلزم آن است که ابتدا شعله مورد نظر را روشن کرده و صدا را در جهت خلاف جهت عقربه های ساعت افزایش دهید. تا حد امکان بپیچید تا شعله به حداقل برسد. وقتی دیدید شعله از چیزی که می‌خواهید کم نمی‌شود و دیگر حجم نمی‌دهد، اگر درپوش لاستیکی محافظ روی دریچه وجود دارد، ولوم را بردارید. با چراغ قوه به داخل اجاق نگاه کنید. در اطراف شیر کمی دقت کنید. هنگامی که شما پیدا کنید ممکن است یک پیچ دو طرفه در اطراف شیر دیده شود

چک و ریز آن پیچ را در جهت موافق عقربه های ساعت را به آرامی ببینید می توانید ببینید که شعله کم می شود مراقب باشید که شعله خاموش نمی شود پس از تنظیم دقت کنید که درپوش قرار داده شده و ولوم را در جای خود قرار دهید.

نکته
1 – غالباً شرکتها اجاق گازهای رومیزی را بین ۱۸ ماه تا ۲۵ ماه گارانتی می کنند مصرف کننده محترم باید دقت داشته باشید که در طول مدت گارانتی اقدام به تعمیر و تغییر شرایط اجاق گازنمید چون در غیر این صورت شرکت ها خارج از گارانتی می شوند. و خدماتی را ارائه نمی دهد
2 – هرگز برای خارج کردن دوشاخه از پریز کابل آن را نکشید
3 – برای مراقبت بهتر از اجاق گاز پس از هر مورد استفاده آن را تمیز می کند
4 – وقتی شیشه اجاق گاز شکسته است از آن استفاده ننماید
5 – اجاق گاز برای پخت و پز و استفاده از آن باید استفاده شود
6 – توصیه می‌شود که اجاق گاز را در نزدیکی یخچال و فریزر نصب نکنید.
7 – می شود زمانی که اجاق گاز نصب می شود گاها دیده می شود زیر اجاق گاز قرار می گیرد دقت کنید پس از نصب اجاق گاز برای باز و بسته کردن کشو شلنگ اجاق گاز به لبه های کشو گیر نکند زیرا در این صورت ممکن است باعث شکست هرزگرد و چپقی شود. ورودی گاز ونیز پارگی شلنگ گاز گردد

پیشنهاد پیشنهادی ظروف برای قرار گرفتن در روز شعله ها به شرح زیر است
شعله کوچک یا همان قهوه جوش ۱۲ تا ۱۴ سانتیمتر باید قد داشت
شعله متوسط ​​باید حدود ۱۴ تا ۲۴ سانتیمتر قطر داشته باشد
شعله بزرگ حدوداً باید ۱۸ ۲۶ ۲ سانتی متر قطر داشته باشد
شعله پلوپز ۲۶ تا ۳۰ سانتی متر قطر داشته باشید

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

تلفن تماس : 09122936347

2 فکر در مورد “ داتیس گاز

  1. عاطفه گفت:

    سلام خیلی ممنون از وبلاگ های بسیار خوبتون ..میخوواستم بدونم که جنس شیشه ی اجاق گاز های داتیس ضد خش هم هستند ؟

    1. farbodzv2 گفت:

      سلام به شما مشتریان عزیز خدمتتون عرض کنم که بله ضد خش هم دارن و می توانید با کارشناسان یا از طریق واتساپ آنلاین با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.