دسته‌بندی نشده

افتخارات چینی بهداشتی مروارید

شرکت چینی   بهداشتی مروارید (Pearl Toilet، Pearl Ground Toilet)، مفتخر است که گواهینامه های بین المللی (ISO 9001، OHSAS 18001، ISO 14001)، استاندارد CE اروپا و پیاده سازی سیستم IMS را کسب کرده است.
نسل جدید توالت ها شامل توالت های طبی (توالت های مرواریدی، توالت های کف مرواریدی) می باشد. که برای اولین بار در ایران توسط شرکت مروارید (سرویس بهداشتی مروارید توالت زمینی مروارید) طراحی و تولید شده است.
در طراحی و ساخت این سبک از توالت فرنگی طبی (توالت مرواریدی، توالت فرنگی کف مرواریدی) از ترکیب توالت فرنگی زمینی و توالت فرنگی (توالت فرنگی مرواریدی، توالت فرنگی کف مروارید) استفاده شده است و برای افراد مبتلا به بیماری های گوارشی مانند یبوست استفاده شده است. و بیماری التهابی روده. توالت فرنگی بسیار مناسب طبی (سرویس بهداشتی مرواریدی، توالت فرنگی کف مرواریدی) با حفظ استانداردها و ارگونومی بدنه، یکی از مزیت های توالت فرنگی و توالت فرنگی ایرانی (توالت مرواریدی، توالت فرنگی کف مرواریدی) می باشد. از مزایای استفاده از توالت فرنگی طبی سیلویا (توالت مرواریدی، توالت فرنگی کف مرواریدی) می توان به موارد زیر اشاره کرد که مورد تایید جامعه پزشکی نیز می باشد. وضعیت نشستن مناسب با توجه به ارگونومی بدن و بهترین حالت برای تخلیه روده بزرگ. از اعصابی که روده بزرگ را کنترل می کنند محافظت می کند و از کشش ماهیچه های مربوطه جلوگیری می کند. مناسب برای بیماران مبتلا به یبوست، انسداد مجاری روده و مثانه، بواسیر، پروستات، فتق، بیماری های روده بزرگ، آپاندیس، بیماری های التهابی روده.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

تلفن تماس : 09122936347

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.