دسته‌بندی نشده

راسان مدل صدف

عملکرد شیرها در هنگام استفاده بسیار مهم است. به همین دلیل زمانی که می خواهید شیرآلات مورد نظر خود را انتخاب کنید، به نحوه استفاده از آن بسیار دقت کنید. قدرت مانور شما هنگام استفاده از سوپاپ ها بسیار مهم است. همچنین میزان آبی که از شیر آب خارج می شود و قدرت کنترل آن از نظر نشت آب حائز اهمیت است و به شما در صرفه جویی در مصرف آب کمک می کند. پس این موضوع را به سادگی از دست ندهید. همچنین زمانی که می خواهید شیر آب مورد نظرتان را امتحان کنید به ارتفاع آن دقت کنید و ببینید آیا با سینک و سینک ظرفشویی شما تناسب دارد و نیاز شما را از این طریق برآورده می کند یا خیر.


شیر روشویی راسان سری صدف به رنگ طلایی از نوع ثابت با دسته اهرمی می باشد. بدنه این مدل از آلیاژ برنج ساخته شده و دارای روکش تیتانیوم است.
آلیاژهای مورد استفاده در شیرآلات معمولاً از برنج یا سرب خشک ساخته می شوند و آلیاژ برنج برای تولید شیرآلات مناسب تر از سرب است. زیرا این آلیاژ در برابر بسیاری از شرایط نامطلوب طی چندین آزمایش مقاومت قابل توجهی دارد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این در حالی است که آلیاژ سرب خشک پس از مدتی در آب حل شده و پوشیده می شود و پس از مدتی در اثر این پوسیدگی سرب از بدنه شیر جدا شده و در آب آشامیدنی حل می شود و نوشیدن آن آب فوق العاده مضر است. برای مردم. لازم به توضیح است که تمامی شیرآلات شرکت راسان از آلیاژ برنج تولید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.